Familjeslaget den 6 juni

Publicerat: 2022-06-07 - 14:57 - Skrivet av Anders Green

Familjeslaget spelades den 6 juni i mycket vackert men lite blåsigt väder. Fullt startfält med 54 lag till start. Vann gjorde Johan & Björn Magnusson.

Vann gjorde Johan & Björn Magnusson på 47 poäng, tvåa kom David & Peter Smedh på 46 poäng, trea kom Linus & Jonas Bergh på 46 poäng, fyra kom Wilhelm & Johan Siwers på 45 poäng, femma kom Fabian & Theodor Langenskiöld Dahlbeck på 45 poäng, sexa kom Henrik & Leif Söderholm på 45 poäng och sjua kom Sebastian Sirvell & Carl Bäcklund på 43 poäng. Närmast hål 9 kom Gunilla Nilars på 4,18 meter. Efter avslutat runda samlades alla för en gemensam mycket god och trevlig lunch. Stort tack till vår krögare Johan Gårdinger och tack till tävlingsledaren Leif Åberg och klubbsektionen med Susan Carlson och Karin Wesslén i spetsen. Samt stort Grattis till alla pristagare!
För alla resultat klicka här