Familjeslaget den 6 juni 2023

Publicerat: 2023-06-07 - 10:04 - Skrivet av Anders Green

Familjeslaget spelades den 6 juni i mycket vackert väder. Fullt startfält med 54 lag till start. Vann gjorde Anna Rabe & Jens Lundvall.

Vann gjorde Anna Rabe & Jens Lundvall 49 poäng, tvåa kom Lukas & Niklas Söderholm på 46 poäng, trea kom Sebastian Sirvell & Jan Bäcklund 46 poäng, fyra kom Martin Sirvell & Edward Bäcklund på 44 poäng, femma kom Susanne Engström & Christian Corfitsen på 44 poäng, sexa kom Mats & Erik Grimberg på 43 poäng och sjua kom Anders & Johan Gernandt på 43 poäng. Närmast hål 9 kom Stefan Larsson som gjorde HIO. Efter avslutat runda samlades alla för en gemensam mycket god och trevlig lunch. Stort tack till vår krögare Johan Gårdinger och vår sponsor Carl Bäcklund från Nicks. Även till vår tävlingsledare Leif Åberg och klubbsektionen med Johan Envang & Carina Wallberg i spetsen. Priser finns att hämta i receptionen.