Vi hälsar vår nya pro Andreas välkommen!

Publicerat: 2022-04-01 - 10:07 - Skrivet av Anders Green

Här kommer en kort presentation av Andreas Johansson

Malin Thorberg kommer vara mamma ledig under hela säsongen, Malin är tillbaka våren 2023. Vi hälsar Andreas från Täby välkommen till klubben. Andreas kommer ersätta Malin, dels se till att vi får ytterligare en pro till klubben samt att öka tillgängligheten för träning. Ingela och Magnus kommer ni träffa som vanligt under säsongen.

Här kommer en kort presentation av Andreas Johansson som är 37 år. Han har spelat golf nästan hela livet och från 2016 så har han jobbat som tränare. Han gick HTU (högre tränarutbildningen) mellan 2018-2021. Innan dess så spelade han som proffs på den nordiska touren samt några få tävlingar på Challange Tour.
Med all den erfarenhet och kunskap han samlat på sig under dessa år så har han mycket att dela med sig av och förhoppningsvis kan göra din golf lite enklare och roligare. Andreas kommer finnas tillgänglig på klubben för alla golfare som vill ha hjälp med sitt spel, nya som erfarna, gammal som ung. Han erbjuder bland annat privatlektioner, gruppträning, spellektioner.
Hör gärna av dig till Andreas direkt på mobil: 073-696 99 54 eller mail: antejohansson84@hotmail.com