Välkomna till vår nya hemsida

Publicerat: 2022-03-01 - 11:35 - Skrivet av Anders Green

Idag den 1 mars så börjar vår nya sida synas på alla enheter och vi hoppas ni får ett första trevligt besök.

Hemsidan är gjord i samarbete med Golfinity som hjälpt oss att skapa ett modernt gränssnitt och sidan är specialanpassad efter våra behov. Vi kan tipsa extra om att besöka "Banan" där ni bland annat kan se fina bilder och filmer på banan samt banguide med mera. Under "Klubben" finns mycket information om klubbens kommitteer, viktiga dokument och även medlemssidor. Under "Klubben/Medlemssidor" kan medlemmar kan logga in för att se matrikel och årsmöteshandlingar med mera.

Färska upp minnet genom att kolla igenom flikarna under "Klubben/historia" för maximal nostalgi samt för att läsa om viktiga händelser och inflytelserika personer under klubbens nästan 100-åriga liv.

Hoppas ni gillar den!