Lidingö GK Golfshop

Välkommen till Lidingö Golfklubbs exklusiva golfshopp – din one-stop-shop för allt som behövs för en perfekt dag på greenen!

Kläder
Upptäck vårt sofistikerade sortiment av klädmärken som Röhnisch, Foot-Joy, Daily Sport, Lyle & Scott och J Lindeberg. Varje plagg är noga utvalt för att kombinera stil och funktion på banan.

Klubbor
Letar du efter det rätta verktyget för ditt spel? Vi har klubbor från ledande märken som Titleist, Callaway och Cobra, oavsett om du är nybörjare eller erfaren spelare.

Bollar
För att optimera ditt spel erbjuder vi även en premium urval av bollar från Titleist, Callaway och Srixon. Välj rätt boll som passar just din stil och se ditt spel blomstra!

Greppbyte
Behöver dina klubbor nytt liv? Vi utför greppbyte för både klubbor och putters. Välj bland vår fina samling av grepp från märken som golfpride, Lamkin, Superstroke & Winn – allt från endast 110 kronor inklusive arbete.

Presentkort
Söker du den perfekta presenten? Överraska din älskade golfare med ett presentkort som kan användas för inköp i shopen eller som ett steg mot en förbättrad sving med professionell träningshjälp.

Lidingö Golfklubbs golfshopp är mer än bara en affär; det är en upplevelse som väntar på att förbättra ditt spel. Varmt Välkomna till en värld av kvalitet och elegans på golfbanan!